Release the kraken!

Ostatnio była pantera, teraz znowu dziko...


Oto wielki, przerażający kraken! ;)

Jakiś czas temu przyszły do mnie długo wyczekiwane płytki Boundle Monster. <3 Zamówiłam dwa zestawy, CYO i 2012. Choć świąteczny również kusił... :D Kilka razy już ich użyłam i jestem zachwycona! Niedługo dotrą też do mnie organizery, wtedy pokaże Wam zbiorczego psota z nowościami i pewnie recenzje któregoś setu. :)
Dzisiaj zapraszam na zdobienie z użyciem płytki z serii Create Your Own. Sprawiło mi sporo problemów! Ale nie ze względu na jakość płytki, ale mój własny brak doświadczenia w stemplowaniu. :D Macki wyszły mi dobrze już za pierwszym razem, ale ta ośmiornica... A to stemplowałam tak, że głowa była na środku a macek brak, potem tak że głowy zupełnie nie było widać! Jeszcze później nałożyłam delikatnie top na ładnie występlowanego głowonoga, ale dałam go za dużo i spłynął tworząc okropne, długie smugi... Po dłuższym czasie i masie zszarganych nerwów udało się! 
Za wszelkie niedociągnięcia przepraszam, ale mi i tak zdobienie szalenie się podoba. ;)

Użyłam:
- niebiesko-zielonego Essence  Colour&go 171 galactic glam (KLIK do recenzji)
- białego lakieru do stempli Essence
- płytki Boundle Monster CYO 401









Niedługo kończę sesję i na razie nie mam zbyt dużo czasu... ;) Ale powoli staram się wyłonić zwycięzców konkursu, chociaż jest to bardzo trudne zadanie! Nie sądziłam, że dostanę tak dużo świetnych odpowiedzi! Aż zaczynam się zastanawiać nad jakimś wyróżnieniem... ;)

 photo podpis.png

14 komentarzy

  1. stemple wyszły ci super i pasują do lakieru :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W zasadzie to tylko Ty wiesz, że się z tym męczyłaś. Na paznokciach ani śladu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie to wygląda... :-) ja jeszcze u siebie nie uzywalam.plytek...

    OdpowiedzUsuń
  4. Te macki mi się podobają :) Cały mani wyszedł świetnie!
    Czekam na posta o płytkach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Te stemple mnie za każdym razem zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ...co osiem kończyn, to nie cztery :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna ta ośmiornica! ;D fajny mani

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakier jest rewelacyjny - niezwykle urokliwy. :) I ta ośmiornica na jego tle - bomba! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super, wzór idealnie się odbił :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetne zdobienie! I takie niecodzienne! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ośmiornica idealnie pasuje do tego lakieru - jak dla mnie bomba :D Muszę sobie taką płytkę kupić,a le hola hola może najpierw wypróbuję te 2 pierwsze z Essence, które nabyłam? ;)

    OdpowiedzUsuń

Back to Top