Go wild!

Dzisiaj będzie dziko...


Aż strach się bać! ;)

Wpadłam w szał stempli po uszy! Ostatnio nie wyobrażam sobie paznokcie bez zdobienia (na uczelni od rana słyszę pytanie "co tym razem zmalowałaś?" :D), a stemple stały się moją ulubioną metodą.
Tym razem użyłam płytki Konad m57 do zrobienia wzorku, który przez wielu jest uważany za banalny, ale jakoś nigdy nie miałam odwagi go wypróbować sama. ;)
Stemplowałam czarnym lakierem Essence specjalnie do tego przeznaczonym, a środki wypełniłam przy pomocy sondy.

Użyłam:
- nudziaka Golden Rose Color Expert 06
- rudo-brązowego Astor 450 Forever Brown
- czarnego lakieru do stempli Essence
- płytki Konad m57
- sondy do zdobień

Zapraszam na zdjęcia w świetle dziennym. :)






 photo podpis.png

18 komentarzy

  1. Szał stempli... no to rozumiem :-D Bardzo mi się podoba to zdobienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam tę płytkę, a sama jeszcze panterki nie malowałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasują do ciebie takie centki ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądają takie bordowe stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne! Ja co najwyżej pomalowałabym nudziakiem i tyle ... :D
    Jeśli wygram w rozdaniu to obiecuję się nauczyć czegoś więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja szukam jakiś fajnych płytek, żeby z nimi szaleć :D
    bardzo fajne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super to wyszło! ja szukam dla siebie idealnego nudziaka, bo na razie w każdym moje paznokcie wyglądają na sine/trupie/sraczkowate :/// i nie mogę znaleźć :( ale ten wygląda ładnie- może spróbuję...bardzo lubię tą płytkę i wzorek, chociaż wolałabym się nauczyć robić go ręcznie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. nudziak świetny, zresztą jak wszystkie Goldeny ;) panterkę też uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  9. super panterka, a i paznokcie zacne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No ładnie wyszło :D Z pazurem :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nigdy nie robiłam panterki :). Muszę się w końcu za nią zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja kiedyś próbowałam robic panterki, ale powychodziły mi jakieś plamy haha :D sliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdobienie! zastanawiałam się nad tym kolorkiem z golden rose, ale bałam sie z kryciem :( ile warstw potrzeba?

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownosci panterka, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne pazurki, jak ja zazdroszcze dziewczynom,które potrafia robić takie cuda;D ja nie mam ani cierpliwości ani zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  16. Baaardzo mi się podoba ta dzikość:D ;)

    OdpowiedzUsuń

Back to Top