Lilianka

Trele pastele!


Oto piękna Lilianka.

Nazwa: Colour Alike 511 Lilianka
Dostępność: internet - KLIK
Koszt: 11,99 zł/8 ml
Pędzelek: długi i wąski
Konsystencja: super! Nie zalewa skórek i można pomalować paznokcie naprawdę szybko.
Krycie: 2 warstwy.
Schnięcie: śpieszyłam się więc użyłam wysuszacza, ale nigdy nie miałam problemu ze schnięciem lakierów tej firmy.
Zmywanie: bezproblemowe.
Ogólna ocena: śliczny, delikatny i dziewczęcy. Polubiliśmy się. :)

Wiecie co? Uwielbiam nazwę tej serii! Trele Pastele. Czy może być coś, co bardziej pasuję do tej lekkiej, wiosennej kolekcji? Nie! ;) Mam u siebie 3 z 4, błękit, zieleń i fiolet, róż jakoś mnie nie powalił i raczej do mnie nie trafi. Jedyne czego troszkę żałuję, to że kupiłam je przed nazwaniem i mam na naklejce "511 ???" ;)

Maluje się nim bardzo wygodnie, konsystencja i pędzelek pozwalają na szybkie pokrycie płytki i nie zalanie skórek. Aż pomyślałam że paznokcie same się malują! ;)

Kolor jest naprawdę śliczny - ostatnio polubiłam takie delikatne fiolety. Do tego w słońcu pięknie się mieni! Holo efekt jest dość subtelny, taka tęczowa poświata która nie daje po oczach, ale do pasteli bardzo to pasuje. W cieniu też nieźle się prezentuję. Nosiłam go solo i muszę przyznać, że bardzo dobrze się w nim czułam! :)

Zapraszam na zdjęcia w świetle dziennym, 2 warstwy Lilianki i top.









Zaszalałyście podczas wczorajszych nocnych zakupów na colorowo? Ja wzięłam 3 na które dawno się czaiłam: Maltanka, Goldwasser i Biała Fabryka. ;)

 photo podpis.png

13 komentarzy

  1. Ślicznie wygląda na Twoich paznokciach :) Ja byłam twarda i wczoraj nic nie zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam - śliczna jest :)
    Wczoraj sobie odpuściłam. Poczekam na coś nowego i kolejna promocje :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie wczoraj go zamówiłam, mam nadzieję, że uda mi się połączyć pastele z ciemnymi odcieniami :-P Może już w ciągu kilku dni będzie do odbioru :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny kolor! Nazwa pasuje do niego w 100%. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczności :)
    ja sobie zafundowałam wszystkie holo na lato ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne te lakiery są ;-) takie delikatne i błyszczące !

    OdpowiedzUsuń
  7. oo widzę lakier do którego wybrałam nazwę;) świetny jest!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolorek :) uwielbiam fiolety

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak usiłowałam wejść na colorowo to akurat padały serwery, więc sobie dałam spokój :(
    Ale lakier bardzo piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z bliska prezentuje się świetnie. Cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękny :). Muszę w końcu kupić jakiegoś hollosia.

    OdpowiedzUsuń

Back to Top