It's beginning! - Świąteczne babeczki ♥


Kocham święta! To moja ulubiona pora roku - domowe ciepło, skrzypiący śnieg za oknem, parujący kubek pełen herbaty z miodem, smakowite pierniczki, a do tego wszędobylskie kolędy i zapach cynamonu.  ♥
Ja mój mały, prywatny świąteczny okres już zaczęłam - mimo pluchy za oknem na telefonie już zagościły zimowe piosenki, w kominku rozgrzewają się słodkie, świąteczne zapachy, a na paznokciach pierwsze zdobienie z tej okazji! :D Jest również pierwszym na zimową akcję wymyśloną przez autorkę bloga Bambusowy Raj. :)

Temat tego tygodnia jest prosty - pierwsze świąteczne mani. :) Mój wybór padł oczywiście na... babeczki! :D Jest to jeden z moich ulubionych motywów na paznokciach. ♥ Całość robi się naprawdę szybko i prosto, nie jest to żadne skomplikowane zdobienie. ;) Robiłam je na podstawie tego filmiku.
Prawda, że wyszło słodko? :D Bardzo dobrze mi się je nosiło, ale niestety trzeciego dnia pojawiły mi się odpryski na prawej dłoni. :(

Mam już masę pomysłów na kolejne tygodnie projektu, strasznie mi się spodobał! :D

Użyłam:
- biały Golden Rose Rich Color 76 (2 warstwy)
- czerwony Rimmel Salon Pro 703 Rock N Roll (2 warstwy)
- białego Golden Rose Nail Art 101
- zielonego Essence colour&go 170 beijos de brazil







A Wy już czujecie święta czy tylko ja tak przyśpieszyłam w tym roku? :D

Zapraszam na mojego fanpaga :)


 photo podpis.png

27 komentarzy

  1. o rany, już wszędzie święta :) trzeba będzie pomysleć nad świątecznym wzorkiem, a takie babwczki to dobra inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz, że się wahałam czy się nie przyłączyć do projektu? :-P Tylko jak sobie uświadomiłam, że przez półtora miesiąca będę nosić TYLKO świąteczne zdobienia aż się skrzywiłam z obrzydzenia... Choć jedno planuję w tym roku zrobić - może nie czysto świąteczne ale zimowe na pewno :-D
    Twoje babeczki są cudne! Zawsze świetnie Ci wychodzą :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ekstra! słodko i świątecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne babeczkowe pazurki. ;)
    Pozdrawiam. :****

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrycja Czerwińska18 listopada 2014 13:57

    Bardzo ładny, ahh już poczułam magię świąt :D Nie ukrywam, że ostatnio już zdarzyło mi się słuchać kilka świątecznych piosenek - a jak popatrzyłam na Twoje pazurki to robię to znowu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądają jak dla skrzatów/elfów! świetnie wyszły :) chociaż mam wrażenie że mocno przyspieszyłaś jednak z tymi świętami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ale świetnie wyszło:D
    Ja też już myślę nad jakimś świątecznym zdobieniem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. takie proste, a takie fajne! brawo!!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne! strasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne połączenie kolorów :) już czuć święta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło było spotkać Cię w autobusie i postraszyć tym że wszystko o Tobie wiem :D

    Zdecydowanie czuć powiew świąt, urocze te babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne! Ja wciąż myślę nad moim zdobieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo jestem ciekawa co wymyślisz :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahaha to było świetne! :D Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę się doczekać co wymyślisz :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki projekt, już się zaczął :D Ale cieszę się że wzięłam w nim udział, bo dla mnie święta mogą być przez cały rok <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo się cieszę! Święta to cudowny czas w roku :D Warto go nieco przyśpieszyć ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Haha no tak, bo Ty masz jedne paznokcie na tydzień :D U mnie to wygląda tak: pół tygodnia świątecznie, pół tygodnia coś innego. ;)
    Strasznie jestem ciekawa Twojego zimowego zdobienia! :)
    Dziękuję <3 Robię je od tak dawna że nabrałam wprawy ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Strasznie się cieszę że święta już tuż tuż :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Patrycja Czerwińska22 listopada 2014 06:49

    Zdecydowanie się zgadzam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Dokładnie :-D Takie ,,pół na pół" jest już rozsądną porcją ,,,świąteczności" :-P
    Wiesz, że ja też? Nie mam jeszcze żadnego pomysłu ani niecnego planu - nul ;-)
    Wprawa jest - na pierwszy rzut oka widać, że babeczki masz opanowane do perfekcji :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. stylizacja paznokci25 listopada 2014 04:53

    Śliczne! Robią wrażenie ;) Chciałoby się zjeść :p Czuję Święta!!! ;) ;)
    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeny, jakie to zdobienie jest fajne! Pozwolisz, że kiedyś zgapię? Tak świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jasne! To nie mój pomysł nawet, wzięłam go z filmiku :D Jestem bardzo ciekawa jak u Ciebie będą wyglądały takie babeczki :))

    OdpowiedzUsuń

Back to Top