Owocowy projekt - Truskawkowo!

     W tym tygodniu rozpoczął się owocowy projekt według pomysłu Diunay. Aktualnym tematem są... truskawki! Uwielbiam je, a wy? :)


    Postanowiłam ozdobić swoje truskawki ociekającą czekoladą. Podobne zdobienie było TU. Przed chwilą zobaczyłam, że Diunay zrobiła coś bardzo podobnego... :( No trudno, zdarza się. :) Jak Wam się podoba moja wersja? Czekolada wyszła mi gorzej. ;)



Użyte lakiery:
truskawko-czerwona baza: Golden Rose Paris 60
Listki: 2012 Spring&Summer 435
Jaśniejsze detale listków: Golden Rose Paris 217
Pestki: Lovely UV 1 (kupiony specjalnie z myślą o owocowym projekcie, głównie o cytrynie :P)
Czekolada: Safari (nie ma numeru ani nazwy)
+ wykałaczki i sonda :)




 photo podpis.png

2 komentarze

  1. Słońce? Co to jest Słońce ja się pytam! Bo mi w Krakowie idzie zwariować! :( Zdobienie jest urocze! Szczególnie, że uważam, że trudno zmalować coś truskawkowego i równocześnie oryginalnego. Owoce to jednak małe pole do popisu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się Twoja wersja truskawek :)

    OdpowiedzUsuń

Back to Top