To był maj ♥


Nie sądziłam, że zakupowe posty tak bardzo Wam się podobają! :) Po sporej ilości wyświetleń tego sprzed miesiąca, postanowiłam iść za ciosem i napisać kolejny. ^^ Ciekawi co nowego trafiło do mnie w maju? Zapraszam. ♥



płytki Born Pretty Store: BP-62, L010 i L020
Ta z kokardkami doszła błyskawicznie! Zamówiłam ją 22 kwietnia a 8 maja wyciągnęłam ją ze skrzynki... Trochę ponad 2 tygodnie! :D
Tylko trochę później dotarły te duże, są cudowne. :) Używałam już obu, koronki są świetne! Niedługo będzie z nią post. ;) Aztecka też jest świetna, obie bardzo dobrze się odbijają.

płytka hehe 021
Została wysłana dzień później niż BP-62 i dotarła w tym samym momencie - ale przyśpieszyli ostatnio! :) Kupiłam ją ze względu na kocie główki - mam koszulę z takim wzorem i nie mogę się doczekać aż je połączę. ;) Niedługo idę kupić parę hybryd, chce dobrać taką w kolorze koszuli i będę się cieszyła kocimi paznokciami całkiem długo. :D



2 stemple z ebay
Cały czas szukam super miękkiego stempla, ale te niestety takie nie są... :( Są dziwnie śliskie, nawet po zmatowieniu. O wiele bardziej lubię ten który mam, więc nie będę ich używać. Za to przynajmniej mam fioletową oprawkę do mojej ulubionej stemplującej gumy. :D



eyelinery Lovely - różowy i brązowy
Kupione podczas Rossmanowskiej promocji, ale jeszcze ich nie używałam. ;) Różowy będzie często używany, ale dopiero latem. A brąz lubię od czasu do czasu, a mój z Bell się skończył. Bardzo lubię eylinery Lovely i Wibo, jeszcze nigdy mnie nie zawiodły! ♥



Golden Rose Precision Eyeliner
Od lat używam tego samego eyelinera z pędzelkiem Wibo, ale chciałam spróbować takiego w pisaku - padło na Golden Rose, bo naprawdę lubię tą firmę. :) Jest całkiem fajny, chociaż co dziwne i tak maluję się nim dłużej niż pędzelkiem... Dlatego jak mam mało czasu to sięgam po Wibo, jak więcej to ćwiczę z pisakiem. ;)

Golden Rose Dream Lips konturówki nr 505 i 508
Ostatnio znów częściej sięgam po konturówki zamiast szminek. Bardzo polubiłam te z serii Dream Lips od Golden Rose, są matowe, mocno napigmentowane i trwałe. A do tego tanie i zajmują mało miejsca w kosmetyczce - lubię to. ♥



Essie dj play that song i bouncer, it's me
Wygrałam je w konkursie Karotki. Cały czas się z tego bardzo cieszę, bo naprawdę rzadko mi się to zdarza. :D Na pewno niedługo trafią na paznokcie, zacznę chyba od fioletu. ;)



Olejek do twarzy Magic Rose
Jestem nim zachwycona! Na pewno będzie oddzielny post, bo to moje odkrycie miesiąca. ♥ Stał się częścią mojej codziennej pielęgnacji i jak tylko się skończy to kupię go ponownie. Nie sądziłam, że olejowanie twarzy przyniesie tyle pozytywnych skutków. :)

I to tyle - naprawdę niewiele i prawie żadnych lakierów. Starałam się nie kupować pod wpływem impulsu, wszystko było przemyślane. :D Za to kolejny haul będzie większy - w tym tygodniu trafią do mnie dwie spore paczki pełne Mundo de Unas! :D

Zapraszam na mojego fanpaga :)


 photo podpis.png
eyeliner

12 komentarzy

  1. Muszę w końcu kupić kilka konturówek GR :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie, są naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam nigdy (albo nie rzuciły mi się w oczy) różowych eyelinerów z Lovely. Za to mam niebieski z wibo i jutro pewnie będzie w użyciu ;) A paczuszki z bps ekspresowo doszły, moja pierwsza też doszła w 2tygodnie, ale była rejestrowana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tych płytkach. Są tak ładne, że nie jestem w stanie stwierdzić, która podoba mi się najbardziej!
    Czekam na Twoje kocie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech... kompletnie nie mam serca do napisania kolejnej części ,,Co nowego?" - znowu będzie czteromiesięczny tasiemiec ;-/ Natomiast wpisy z nowościami są zdecydowanie moimi ulubionymi - można podpatrzeć coś ciekawego, nie czekając na oddzielny wpis :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Trii (kuunelakk.blogspot.com)6 czerwca 2015 07:54

    Świetne płytki, mam tę z azteckim wzorem ;)
    Też zdarza mi się kupować lakiery/ płytki pod konkretne ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Olejek Evree i lakiery Essie mam i ja :) O ile olejek jeszcze czeka na premierę, to lakiery już miałam okazję nosić i bardzo mi podpasowały, warunkiem jest tylko biała baza.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  8. Była limitka z Lovely z różowym, zielonym i błękitnym :)
    BPS ostatnio szaleje z prędkością dostarczania paczek :D Nigdy nie brałam od nich rejestrowanej, ale pewnie jak mi któraś zaginie to zacznę taką brać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nie mogę się do nich zebrać bo cały czas mam nowe pomysły albo rzeczy do zrecenzowania :D Ale na pewno będą, bo pomysł mi się szalenie spodobał ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. O wreszcie mam argument dla Dominika na jego pytanie dlaczego tego typu posty są tak popularne :D Bo ostatnio nie umiałam mu odpowiedzieć, mimo że też bardzo je lubię :P
    Lubię te Twoje tasiemce, mimo że to z dłuższego czasu to aż się pocieszam że w sumie to dużo nie kupuję... :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest świetna :D
    A u mnie to był pierwszy raz, normalnie tak nie miałam :D Wreszcie muszę te kocie zrobić, koszula w szafie czeka i aż mnie woła o nie ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. I jak, już wypróbowałaś olejek? :) Ja nim jestem cały czas zachwycona ♥
    Ja na razie tylko jednego używałam w zdobieniu, ale w sumie neony zazwyczaj potrzebują bieli, więc źle nie jest :D

    OdpowiedzUsuń

Back to Top