Kwiatki z Marizą i B. Loves Plates ♥


Mam dla Was urocze, lekko wiosenne zdobienie. :) Za oknem mamy coraz mniej zimy, więc od jakiegoś czasu ciągnie mnie do kwiatków i letnich kolorów! :D
Dzisiaj kolejne lakiery które dostałam od firmy Mariza. Bardzo fajnie do siebie pasują! ♥


Lakiery których użyłam są bardzo podobne do swojego kolegi z tej samej serii, o którym pisałam jakiś czas temu (klik). Duża różnica jest jednak przy zmywaniu - z tymi kolorami nie miałam żadnego problemu. :)
Maluje się nimi bez problemu, szybko schną. Czerwony - jak widać - fajnie stempluje, ale tylko na jasnych kolorach. postanowiłam to wykorzystać i sięgnęłam po śliczne, lekko folkowe kwiatki. :)

Płytka B. jest cudowna. ♥ Najpierw myślałam że nie zachwyci mnie aż tak bardzo jak dwie pozostałe - nigdy nie byłam "kwiatowa", takie wzory rzadko trafiają na moje paznokcie. Ale coś sprawiło, że totalnie się w niej zakochałam! Mogłabym ciągle nosić wzory z tej płytki. ♥
Jeszcze są dostępne na allegro, kupujcie, zobaczycie że Was zachwyci. :D

Użyłam:
- Mariza be Chic! Ognisty Opal (2 warstwy)
- Mariza be Chic! Topaz (3 cienkie warstwy)
- płytki B. Loves Plates B.02 Flower Power (do kupienia tutaj)






Lubicie lakiery Marizy? Ja zwracam na nie coraz większą uwagę, są naprawdę fajne! :)
Może jest wśród moich czytelników konsultantka tej firmy? Chętnie zaopatrzyłabym się w inne kolory. :)

Zapraszam na mojego fanpaga :)


 photo podpis.png

13 komentarzy

  1. Bardzo ładna czerwień, taka głęboka. Podoba mi się kompozycja, kolorki pasują właściwie do każdego stroju!

    OdpowiedzUsuń
  2. GosiaDaniel Kulikowscy15 stycznia 2015 10:32

    czerwony jest śliczny :) mani bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi ten wzorek średnio się podoba, ale kolorki fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie kolorki połączyłas.. Super.. Płyteczki B chwalić nie będę, bo wiadomo, że cudna ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyko Fanki16 stycznia 2015 02:13

    Ale piękności <3

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne połączenie!
    no i zdjęcia! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi właśnie ta płytka bardzo wpadła w oko! A w Twoim kolorystycznym wydaniu to już wgl mi się podoba ;D

    U mnie w ostatnim czasie piaski na pazurkach co raz częściej ;D Tym bardziej jak wpadł w moje ręce p2 a Avon wypuścił tą serię pięknych piasków! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję! :) Staram się jak mogę nauczyć się obsługi nowego aparatu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest wspaniała! Super że u nas w Polsce powstała tak wspaniała firma ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Piaski P2 są super! Moje ulubione :) A tych z Avonu jakoś jeszcze nie widziałam, muszę poszukać ich zdjęć w internecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny ten czerwony! nie miałam jeszcze lakierów tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  12. Poszukaj, poszukaj! Są na prawdę świetne! <3

    OdpowiedzUsuń

Back to Top