Babeczkowy raj


Jak tylko zobaczyłam promocyjne zdjęcie nowej kolekcji płytek MoYou to wiedziałam, że na moich paznokciach pojawi sie coś podobnego. Uwielbiam motyw babeczek, jest taki cudowny! ♥ Czy mogłaby być płytka bardziej w moim stylu? :D Oj chyba nie. ;)
Zapraszam na super słodkie, bardzo kolorowe zdobienie, które nosiłam aż tydzień! I to mimo odprysków - aż tak mnie zauroczyło. ♥

Stwierdziłam, że nie będę robiła naklejek na stemplach - mam dwa + dwie dodatkowe gumy, ale nie miałam na tyle dużo czasu, żeby robić po 4 naklejki na raz. ;) Postawiłam więc na folię. Wyciągnęłam foliową koszulkę, wsadziłam do środka kartki (żeby widzieć co się dzieje) i zrobiłam kilkanaście prostokątów topem od Marizy. Czemu zrobiłam ich tak dużo? Bo to mój pierwszy raz z taką formą zdobienia paznokci, chciałam się zabezpieczyć na wypadek jakby się podarła któraś. ;) Jak wszystko wyschło to za pomocą babeczkowej płytki MoYou i mojego ukochanego stempla kupionego na Ebay (podróbka Kanda) stemplowałam. Starałam się trafiać w przezroczyste kwadraty. ;)
Przyszedł czas na kolorowanie. Wzięłam cieniutki pędzelek, lakiery i wzięłam się do roboty. Trochę było z tym zabawy, ale naprawdę relaksującej. :D Dopiero pod koniec zaczęłam się denerwować, bo miałam duuużo do malowania, a następnego dnia miałam dwa duże kolokwia. ;D
Jak całość wyschła to delikatnie, podważając paznokciem zdjęłam naklejki z folii. Poszło mi bardzo łatwo, żadna się nawet nie naderwała. :) Nałożenie na paznokieć też było proste. Kilka razy mocniej przycisnęłam, a granicę naklejki paznokieć-skórki rozpuściłam pędzelkiem zamoczonym w zmywaczu. :) Top coat od Marizy jest świetny jako baza pod naklejki! Przypadkiem za pierwszym razem znalazłam coś fajnego. ^^

Użyłam:
- żółtego Golden Rose Color Expert 44 (2 warstwy)
- topu Mariza Shiny top coat (jako baza do naklejek)
- czarnego Golden Rose Rich Color 35 - do stempli
- niebieskiego Golden Rose Rich Color 68
- jasnoróżowego Essence Colour&Go 106 free hugs
- zielonego Essence Colour&Go 170 beijos de brazil
- brązowego Essence Colour&Go124 wanna say hello
- różowego Essie exotic liars
- płytki MoYou London Cookbook 08 (do kupienia tutaj)








Lubicie takie słodkości na paznokciach? Może macie jakieś rady dotyczące stemplowych naklejek? ^^

Zapraszam na mojego fanpaga :)


 photo podpis.png

47 komentarzy

  1. Matko jak pięknie! Kolorowania sporo, ale efekt jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne! Powiedziałabym, że mi by się nie chciało, ale sama ostatnio siedziałam pół dnia nad malowaniem stempli ;PP
    Ps.: Pokaż czasami jakiegoś zooma na te pazurki, żeby więcej szczegółów było widać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm podziwiać takie słodkości czy poobgryzać ;D świetne mani, dziewczęce i zabawne :) oczy trudno oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny mani! Uwielbiam efekt jaki dają domowej roboty naklejki, ale to nakładanie na panzokcie to nadal dla mnie masakra..

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wrzucałam te zdjęcia to właśnie o tym pomyślałam! :D Żałowałam że nie zrobiłam czegoś z bliska. ;) Następnym razem zrobię <3
    Siedzenie nad stemplami jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  6. To koniecznie wypróbuj top Marizy - nie miałam z nim żadnych problemów, a sięgnęłam po niego tylko dlatego, że nie miałam innych "normalnych" (podobno szybkoschnące się nie nadają) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne! Głodna się zrobiłam! Idealne, no nie mogę się napatrzeć! Rewelacja po prostu, chcę więcej takich mani!!!

    A mi akurat do naklejek pasuje SH Insta Dri, raz użyłam bezbarwnego z GR i naklejki mi się podarły przy podważaniu z folii. Też nie robiłam jeszcze na stemplu - zawsze koszulka foliowa na dokumenty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko, ale świetne !! tyle kolorków, tyle słodkości !! Mi średnio wychodziła ta metoda na koszulce, ale pewnie przez to, że to były takie dziadowskie koszulki i ciężko było potem oderwać tą naklejkę. Ja lubię kolorować farbkami akrylowymi bo mniej rozmazują stempelek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. słodkie są :D też przygotowałam sobie ostatnio stemplowe naklejki, coś jak czekoladowe serduszka, ale nie mam kiedy zmienić mani ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie rewelacja <3 podziwiam za to, że aż tyle się nakolorowałaś, pięknie to wygląda! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak tylko zobaczyłam tę kolekcję płytek z babeczkami, od razu pomyślałam :,,aha, pewnie Zosia będzie je miała prędzej czy później" :-P No i ta dam! Jak dla Ciebie stworzone :-) Masz jakieś wtyki w MoYou - przyznaj się :-P
    Świetnie pomalowałaś te babeczki, wyglądają przeuroczo :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądają smakowicie :))) pięknie wykolorowałaś te babeczki - musiałaś mieć niezły "relaksik" przed zaliczeniami :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha jak mnie znasz! :D Oj chciałabym mieć u nich wtyki i to bardzo :D
    Dziękuję Ci bardzo ^^ Strasznie się wkręciłam w takie naklejki, już planuję następne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dokładnie, tak się zrelaksowałam że nawet oba ładnie zaliczyłam! Na 4,5 :D Kolorowanie babeczek pomogło :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak naprawdę to kolorowanie było prawie samą przyjemnością - sama spróbuj! :) Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaa czekoladowe serduszka? Brzmi super! :D Nie mogę się doczekać aż je wrzucisz ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak mi miło, dziękuję! :)) Już planuje kolejne kolorowe, stemplowane zdobienia - mam ich pełną głowę! :D
    O, też mam Insta Dri, muszę wypróbować. ^^ Nie rozumiem tego robienia na stemplu, to zajmuje duuużo więcej czasu! Albo trzeba mieć 10 stempli, a to już tanie by nie było :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam takie dosyć sztywne koszulki dobrej jakości (podebrałam tacie ;), z nich się super zdejmuje :) Zapomniałam o farbkach! Mam cały zestaw, następnym razem po nie sięgnę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Hahaha u mnie czasem wzbudzały apetyt na jakieś słodkości, ale nie ciągnęło mnie do pogryzania paznokciowych babeczek :D Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  20. to super :) powiem Ci szczerze, że mnie też bardzo relaksuje zdobienie paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Marta Kucharska29 stycznia 2015 10:37

    Wysiłek wart efektów! Podziwiam Cię, że za te malowanie bo było tego bardzo dużo :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak już wzpominałam- pyszne pazurki ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. genialny efekt! pracy sporo, ale warto :D aż Ci zazdroszczę takich piękności na paznokciach! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Monika Majewska30 stycznia 2015 05:49

    Wyszło świetnie! A ja moich babeczek jeszcze nie rozdziewiczyłam :P

    OdpowiedzUsuń
  25. omg! ale się musiałaś napracować! ale efekt jest powalający :D

    OdpowiedzUsuń
  26. haha zdecydowanie w Twoim stylu! i świetnie Ci wyszło :) ja jeszcze nie robiłam naklejek na koszulce, tylko na stemplu malowałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Widziałam na insta, są świetne :) Zbieram się do zrobienia naklejek, ale jakoś mi nie po drodze :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Kosmetyko Fanki4 lutego 2015 01:18

    Ale śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Spróbuj koniecznie bo świetnie się je robi ^^ Daj znać jak Ci pójdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję <3 Jedne z moich ulubionych ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj było ^^ Czasami miałam dosyć, ale robiłam wtedy przerwę i wracałam do tego po chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj sporo sporo :D Ale nie mogę się doczekać aż znowu zrobię coś podobnego, bo to świetne zajęcie ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. Roboty było dużo :D Ale zarówno robienie ich jak i efekt końcowy to świetna rzecz <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Też mi się strasznie podoba! :D Mam małego fioła na punkcie babeczkowych wzorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. To spróbuj na koszulce i daj znać co jest lepsze :D Ja jakoś obawiam się robienia na stemplu, to musi zajmować strasznie dużo czasu!

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie właśnie też :D Jak się stresuje to albo maluje paznokcie albo wymyślam zdobienia ^^ Pamiętam jak byłam na rezonansie magnetycznym który jest mega stresujący i głośny, to cały czas obmyślałam nowe wzorki - uspokoiło mnie to genialnie :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak miło, dziękuję! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuje :)) Spróbuj zrobić podobne, jest przy tym masa świetnej zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Nieładnie, koniecznie to niedługo zrób :D Jestem bardzo ciekawa jak u Ciebie wyjdą babeczkowe wzorki :)

    OdpowiedzUsuń

Back to Top