Marmurkowa mozaika



Najpierw był szał na pastelowe marmurki firmy Lemax, potem nadeszły neonowe i blogosfera zawrzała! Może i lato już mija, ale na moich paznokciach wciąż trwa. :D Zapraszam na kolorowe, energetyzujące zdobienie. ♥

Było to bardzo pracochłonne zdobienie... Najpierw pomalowałam paznokcie na biało, niezbyt zwracając uwagę na niewielkie prześwity. Potem za pomocą sondy robiłam neonowe plamy, mniej więcej w geometrycznych kształtach. Jak już wszystko wyschło, sięgnęłam po biały Golden Rose z cienkim pędzelkiem i powoli, ostrożnie malowałam proste linie między kolorami. Ale to było trudne do zrobienia na prawej ręce! :D
Na zdjęciach moja skóra jest szarawa, ale po prostu mój stary aparat ledwo daje sobie radę z neonami i musiałam podkręcać ich kolory. ;)

Użyłam:
- bazy Morgan Taylor Go ahead and grow
- białego Essie Blanc (2 warstwy)
- neonowych marmurków Lemax: żółtego, zielonego, pomarańczowego i dwóch odcieni różu
- białego lakieru do zdobień z Golden Rose
- topu Seche Vite









Cały zestaw tych neonowych lakierów (i parę innych rzeczy) możecie wygrać w moim konkursie! :) Zapraszam, można się jeszcze zgłaszać przez kilka tygodni. ;)

 photo podpis.png

14 komentarzy

  1. widziałam na żywo hue hue :D świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdobienie :) Szkoda, że już październik i coraz mniej neonków na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  3. super! taka marmurkowa mozaika :) i jak sobie pomyślę że mam praktycznie wszystkie te marmurki, a tymi neonowymi jeszcze nie malowałam, to zastanawiam się jak to możliwe :p

    OdpowiedzUsuń
  4. efekt jest niesamowity! tyyyle energii :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam marmurki, a zdobienie wyszło świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny - taki marmurkowy witraż. Podziwiam za cierpliwość. Efekt wart zachodu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie to wygląda, napracowałaś się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny efekt, lubie takie kolorowe pazurki. ogolnie te marmurki wszystkie są fajne

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń

Back to Top