Gwiezdny róż

     Niebieskie gwiazdy na różowym niebie...? 

Czemu nie! :)

     Ah, udało się wygrzebać parę chwil i zrobić posta! :) Zestaw który Wam dzisiaj pokażę bardzo przypadł mi do gustu, a weszłam w jego posiadanie na Pierwszym Spotkaniu Lakieromaniaczek w Warszawie. Mowa o prześlicznym różu od Rimmel i o neonowych, gwiezdnych ćwiekach z KKCenterhk.

Lakier
Nazwa: Rimmel Salon Pro 701 Jazz Funk
Dostępność: w wielu drogeriach i sklepach, np w Hebe i Rossmanie.
Koszt: ok 18zł/12ml
Pędzelek: jest super! Bardzo szeroki i wygodny, chociaż tak duża nakrętka może sprawiać kłopot osobom o małych dłoniach.
Krycie: normalne, mam na paznokciach 2 warstwy średniej grubości. Nie smuży ani nie bąbluję.
Schnięcie: super szybkie! Jak wyciągnęłam ćwieki, trochę się z nimi pomęczyłam i chciałam nałożyć na paznokieć, to lakier już się nie kleił i gwiazdki przesuwały się z każdym ruchem palca... ;P Jestem pozytywnie zaskoczona!
Trwałość: na moich paznokciach trzymał się w dobrym stanie przez 4 dni (wtedy pojawiły się już bardziej widoczne przetarcia na końcówkach).
Zmywanie: mam wrażenie, że nieco lepsze niż zwykłego lakieru, bardzo szybko znika pod wpływem zmywacza.
Ogólna ocena: bardzo się cieszę, że go dostałam. Świetny pędzelek i super schnięcie sprawiły, że na pewno kupię więcej kolorów! :)


 Ćwieki
Nazwa: N.NAIL Studs Neon Blue 2mm Star
Dostępność: przez internet, np na stronie KKCenterhk. KLIK :)
Koszt: 4,50$ (ok 13,6zł) za ok 100 sztuk
Trwałość: jestem pod naprawdę dużym wrażeniem! Różowo-gwiazdkowe mani miałam na paznokciach przez 4 (!) dni a dzisiaj, przy zmywaniu, gwiazdki są w stanie nienaruszonym! Przetrwały 4 mycia włosów, zmywanie i sporo różnych czynności. Łał! :) Do tego podczas zmywania musiałam sporo się napracować, żeby zszedł kolor. Pod spodem są srebrne, co chętnie wykorzystam przy jakimś innym mani. :)
Ogólna ocena: jestem z nich bardzo zadowolona, ale chyba nie wydałabym 13zł+przesyłka za ozdobne ćwieki do paznokci... Może kiedyś, jak będę sama zarabiała na swoje zachcianki. ;D


     Jeśli chodzi o lakier, jest to drugi kolor z tej serii jakiego używałam i cały czas jestem zachwycona! Nakłada się super, schnie błyskawicznie, a do tego całkiem nieźle trzyma się na moich paznokciach. A jeśli kupi się go na przecenie - to już w ogóle cud miód. ;)
     Jego kolor to piękny, głęboki róż. Nie jest ani wyzywający ani barbiowy. Daleko mu też od bycia babciowym. ;P Jest intensywny, żywy i bardzo pozytywny. Przez cały czas dodawał mi energii! :D Na tyle polubiłam się z tym kolorem, że będzie trafiał na moje paznokcie dość często.
     Co do ćwieków, to jest to moje pierwsze spotkanie z takimi ozdobami (wcześniej używałam raz cyrkonii, ale są one dużo mniejsze). Te które dostałam na spotkaniu Lakieromaniaczek są w kształcie 2mm gwiazdek. Mają śliczny kolor - mocny, prawie neonowy niebieski. Za 4,50$ dostajemy spory słoiczek w którym znajdziemy ok 100 sztuk tych maleństw. Można je kupić w różnych kolorach, np neonowe żółte lub różowe. Są też inne kształty! :)
     Gwiazdki mają lekko wypukły kształt, dzięki czemu świetnie trzymają się płytki. Po utwardzeniu topem nie ruszyła ich nawet moja bezwiedna zabawa w zahaczanie o nie paznokciem i zdrapywanie... ;) Nawet w trakcie używania zmywacza musiałam się trochę namęczyć żeby je zdjąć! :)
     Ich naprawdę dużym plusem jest to, że są wiedlorazowego użytku. Farba dość ciężko schodzi pod wpływem zmywacza, a jak już się tak stanie, to otrzymujemy równie ładne, srebrne ćwieki. Zawsze można je pomalować innym lakierem, dzięki czemu zyskujemy zupełnie nową wersję starej ozdoby. :)  Nad niektórymi użytymi przeze mnie gwiazdkami trochę się namęczyłam żeby dokładnie je doczyścić i mieć kilka metalowych. ;D Trzymam je w małym, plastikowym słoiczku na koraliki. :)

A teraz zapraszam do zdjęć, robionych niestety w świetle sztucznym (jak jest to słoneczne, to nie mam czasu na robienie sobie sesji fotograficznej...).



Na tym zdjęciu widać jakie są maleńkie! :)

No, na tym też. ;)

Duużo gwiazdeczek! :)

Lakier mogłam wypróbować dzięki firmie Rimmel, a ćwieki to prezent od KKCenterhk.


Fakt, iż produkt dostałam za darmo nie wpłynął na moją ocenę.

 photo podpis.png

5 komentarzy

  1. ładny ten lakier i gwiazdki super na nim wyglądają! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier nie moja bajka ale gwiazdki są genialne ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. och Ty gwiazdo
    Piękne masz te swoje pazurki!
    lakier ma bardzo ładny kolor
    ja niestety muszę zapuszczać paznokcie, bo jakiś czas po kuracjii odżwykowej dla paznokci, zaczęły mi się łamać ;(pękać ....ehhh

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek lakieru bardzo fajny, a takie ćwieki dostałam od Agni ostatnio, ale jeszcze nie wypróbowałam ;p
    Za to co do serii tych lakierów to mam kolor britt pop i jak mi ostatnio płytkę zafarbował to koniec świata :O byłam w ciężkim szoku... jak zmyłam lakier to miałam smerfowe paznokcie i nie chciało to za żadne skarby zejść :/ musiałam spolerować wierzch paznokcia żeby jakoś doprowadzić je do używalności więc tego koloru nie polecam niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam nową odsłonę lakierów Rimmel :)

    Piękny manicure - lubię takie połączenie kolorów !

    OdpowiedzUsuń

Back to Top